BB haastoi minut kertomaan 7 asiaa itsestäni. Tässäpä niitä =)

1. Olen todella kova stressaamaan. Jos vaikka ollaan jossakin reissussa, minun pitää tietää aikataulu vähintään 1/2 päivän tarkkuudella.

2. Käsilaukustani löytyy jatkuvasti kasa myslipatukoita tai muuta evästä. Jos syöntien väli venyy liian pitkäksi alkaa hirveä heikotus ja käsien vapina, ja silloin on hyvä olla syötävää lähellä =)

3. Harrastan penkkipunnerrusta. Aika vasta aloitin harrastamaan lajia ihan tosissani, vaikka useamman vuoden olen jo salilla kulkenut. Ensimmäisiin kisoihin harjoitellaan ja jännittää jo nyt =D

4. Aloitan aina jonkin ihanan ristipistotyön ja teen sitä ahkerasti kunnes se on lähes valmis. Sitten loppuu into ja käsityö jää kaappiin lojumaan. Nyt taitaa olla kesken neljä työtä, yksi sentään enää kehystämistä vaille. Jee!

5. Olen todella lyhyt (152,5 cm) ja saan kuulla siitä hyväntahtoista naljailua koko ajan. Mutta ei se minua haittaa. Nojatuolissakin saa aina mukavan asennon kun mahtuu kokonaan tuoliin, heh!

6. Syön (muiden mielestä) TODELLA paljon! Aamupuuron ja kahden lämpimän ruoan lisäksi menee iltapala ja 2-3 välipalaa. Tämä herättääkin ihmetystä juuri kokoni takia. Ihmiset ei usko miten paljon pieni ihminen jaksaa syödä =)

7. Rakastan ruoanlaittoa ja leipomista. Olisi ihanaa leipoa jotakin joka päivä, mutta se hieman rajoittaa kun yksin ne saan useimmiten syödä. Avomies ei ole niin makean perään.

 

Haaste lähtee seuraaviin blogeihin (osallistumispakkoa ei tietenkään ole =) ):

Marin omat jutut

Mimosan päiväkirja